Dyrektor Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie poszukuje kandydata na stanowisko: specjalista ds. digital marketingu. Współpraca w ramach umowy zlecenia lub umowy o pracę.
Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesłać do 12-08-2021 roku na adres:
p.proczak@filharmonia.szczecin.pl, z dopiskiem "Specjalista ds. digital marketingu".
Miejsce wykonywania pracy: siedziba Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie.
Osoba zatrudniona będzie miała w zakresie zadań do realizacji:
- współtworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych Filharmonii: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok i inne;
- budowanie spójnej tożsamości i popularności instytucji w kanałach: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest, platforma streamingowa livefilharmonia.szczecin.pl
- rozwój i koordynowanie kreacji contentu w kanałach social media Filharmonii platformy streamingowej livefilharmonia.szczecin.pl oraz na podstronach Filharmonii
- planowanie, koordynowanie i realizacja działań z blogerami, vlogerami, influencerami,w tym wyszukiwanie nowych partnerów, negocjacje warunków i ustalanie zasad współpracy przy kampaniach;
- monitorowanie zasięgu i interaktywności postów;
- koordynowanie kampanii reklamowych w kanałach Social Media: Instagram, Facebook, TikTok;
- monitoring poprawnego wyświetlania reklam i postów oraz moderacja treści;
- kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności oraz wprowadzanie optymalizacji;
- analiza zrealizowanych kampanii i wykonanych działań organicznych oraz opracowywanie raportów i prezentacji przedstawiających wyniki, wnioski i rekomendacje;
- śledzenie trendów rynkowych oraz rekomendowanie działań.
Wymagania:
- co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok;
- wiedza na temat zasięgu polskiej vlogosfery, ze szczególnym uwzględnieniem influencerów z kategorii szeroko pojętej kultury;
- co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii na Facebooku i Instagramie;
- wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, PR, filologia polska, dziennikarstwo lub pokrewne;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- sprawność w posługiwaniu się narzędziami Microsoft Office (szczególnie Excel i Power Point), Google Analytics, Facebook Business Manager lub podobnymi;
- obsługa programów graficznych typu Photoshop lub InDesign lub pokrewne;
- wysokie umiejętności komunikacyjne;
- lekkie pióro i dobry warsztat pisarski oraz kreatywne podejście do opracowywanych tematów;
- kreatywność, otwartość, samodzielność w działaniu.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. digital marketingu;
- obsługa programów graficznych w zaawansowanym zakresie;
- prowadzenie własnego kanału na YouTubie, profilu na Instagramie lub w innych mediach społecznościowych;
- doświadczenie w realizacji i montażu krótkich form audio-wideo;
- doświadczenie w realizacji wywiadów.
Warunki współpracy i możliwość rozwoju:
- oferujemy w perspektywie długofalową współpracę;
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- wsparcie ze strony zgranego i ciągle młodego zespołu;
- elastyczny, dostosowany do potrzeb model współpracy (np. formuła hybrodowa);
- wyposażone stanowisko pracy;
- możliwość uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych w Filharmonii.
W zamian oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia;
- pracę w profesjonalnym zespole, w przyjaznej atmosferze;
- szeroki pakiet świadczeń socjalnych m.in. dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej, zwrotną pomoc na cele mieszkaniowe;
- prywatną opiekę medyczną w Centrach Medicover w Polsce;
- dodatkowo oferujemy w atrakcyjnych cenach: prywatną opiekę medyczną w Centrach Medicover w Polsce dla członków rodzin pracowników oraz pakiety sportowe OK System.
Wymagane dokumenty:
1. CV/List motywacyjny
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje.
3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji jak poniżej:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym w zakresie rekrutacji do pracy w Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie na stanowisko specjalisty ds. digital marketingu”.
Dokumenty należy przesłać w terminie do dnia 09.08.2021 r.
Adres e-mail:
p.proczak@filharmonia.szczecin.pl w temacie wiadomości proszę dopisać: specjalista ds. digital marketingu.
Dane osoby do kontaktu: Patrycja Proczak – z-ca kierownika Centrum Informacji i Promocji, adres e-mail:
p.proczak@filharmonia.szczecin.pl, tel. 91 431 07 25.
Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów.
Klauzula informacyjna: przetwarzanie w celu obsługi procesu rekrutacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, ul. Małopolska 48, 70-515 Szczecin,
2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych osobowych to:
rodo@filharmonia.szczecin.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz przepisu art. 221 § 1 ustawy Kodeks Pracy, a w zakresie nieobjętym treścią tego przepisu wyłączenie na podstawie Państwa zgody tj. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres obecnej rekrutacji,
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie obsługi IT i obsługi hostingu poczty elektronicznej administratora,
6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego podmiotu, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w zakresie w jakim przetwarzanie odbywało się lub odbywa na podstawie Pani/Pana zgody, orz prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania,
7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8. podanie danych osobowych jest dobrowolne w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 ustawy Kodeks Pracy lecz odmowa ich podania skutkowała będzie niemożliwością uczestniczenia w procesie rekrutacji. W pozostałym zakresie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody,
9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu przetwarzaniu i nie są przekazywane do Państwa trzeciego.