
Urodzona w Szczecinie, absolwentka PSM II w klasie mgr Iwony Górewicz. Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Poznaniu (klasa prof. G. Flicińskiej-Panfil) i następnie doskonaliła swoje umiejętności w Atelier Lyrique w Operze Narodowej w Paryżu. Kontrakt w Operze Paryskiej trwał trzy lata i zwieńczony został prestiżową nagrodą Prix Lyrique L’AROP 2012 (najlepsza solistka sezonu). Swój warsztat wokalny doskonaliła pod okiem wybitnej śpiewaczki Prof. Teresy Żylis-Gara.
Zadebiutowała na scenie w roku 2008 tytułową rolą w „Halce” Moniuszki, podczas plenerowego spektaklu w Pałacu w Radziejowicach. W 2019 roku powróciła do roli Halki i wykonywała ją na deskach Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie w reżyserii Agnieszki Glińskiej i dyrekcją Łukasza Borowicza. Spektakl został zarejestrowany i jest dostępny na platformie
vod.teatrwielki.pl.
W latach 2009-2025 występowała m.in. w Opéra Bastille oraz Palais Garnier w Paryżu, Teatro Real w Madrycie, Théâtre National de Bordeaux en Aquitaine, Pfalztheater Kaiserslautern, Staatstheater Cottbus, Theater und Orchester Heidelberg, Theater Heilbronn, Teatrze Janacka w Brnie, Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, Brandenburger Theater, Teatrze Wielkim w Poznaniu, Opera Nova w Bydgoszczy, Operze Wrocławskiej, Operze Podlaskiej, Operze Bałtyckiej, Operze na Zamku w Szczecinie, Operze Krakowskiej. Ponadto występowała podczas koncertów w filharmoniach w Polsce oraz Villa Medici w Rzymie, L’Auditori w Barcelonie, a także w Wielkiej Brytanii, Grecji, Francji, Rosji, Austrii, Niemczech, na Litwie oraz w Tajlandii. Jest laureatką wielu konkursów krajowych i zagranicznych.
W dorobku posiada role: Cio-Cio-San („Madama Butterfly” G. Puccini), Jenufa („Jenufa” L. Janáček), Mimi i Musetta („Cyganeria”, G. Puccini), Aida („Aida”, G. Verdi), Tatiana („Eugeniusz Oniegin”, P. Czajkowski), Rusałka („Rusałka”, A. Dvořak), Micaela („Carmen”, G. Bizet), Maria („Mazepa”, P. Czajkowski), Małgorzata („Faust”, C. Gounod), Sylva („Księżniczka Czardasza” I. Kalmana), Mrs Ann Maurrant („Street Scene”, K. Weill) Mirandolina („Mirandolina”, B. Martiů), Mozarta: Contessa Almaviva („Le nozze di Figaro”), Donna Anna („Don Giovanni”), Pamina i I Dama („Czarodziejski flet”), Arminda („La finta giardiniera”), Eurydyka („Orfeusz i Eurydyka”, K. Glucka).
Artystka wykonuje także muzykę kantatowo-oratoryjną oraz pieśni. W Jej repertuarze znajdują się tak znakomite dzieła jak: W. A. Mozarta: Msza Koronacyjna KV 317 i Requiem d-moll, „14 Symfonia” D. Szostakowicza, „Completorium” G. G. Gorczyckiego, „Stabat Mater” J. Haydna, G. Rossiniego, A. Dvořaka, G. B. Pergolesiego oraz L. Boccheriniego, „La Vierge” J. Massenet, „3 Symfonia Kaddish” L. Bernsteina, „Angelus” W. Kilara, „Requiem” J. Brahmsa, A. Schnittke, „Egmont” oraz „IX Symfonię” L. van Beethovena.
W grudniu 2023 artystka wzięła udział w prawykonaniu „Te Deum” P. Mossa w Filharmonii Podkarpackiej, a w październiku 2024 dokonała prawykonania „Symfonii lirycznej” do poezji francuskiej P. Mossa w Filharmonii Świętokrzyskiej.
W maju 2025 wystąpiła podczas jubileuszu 80-lecia Filharmonii Śląskiej w Spodku w Katowicach i razem z 1000 artystami na scenie wykonała „8 Symfonię” Mahlera (II sopran). Koncert jest dostępny na
medici.tv. Niedawno ukazała się Jej pierwsza solowa płyta z najpiękniejszymi utworami „Ave Maria” oraz wspaniałym pianistą Michałem Francuzem.
Na zdjęciu Ilona Krzywicka, fot. Kinga Karpati&@Daniel Zarevicz