REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady internetowej sprzedaży produktów przez Filharmonię im Mieczysława Karłowicza w Szczecinie (zwany dalej „Regulaminem”).
2. Na potrzeby Regulaminu przez pojęcie „produkty” rozumie się towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie z siedzibą przy ul. Małopolskiej 48, 70-515 Szczecin, NIP 851-031-19-73, REGON 000 280 488 (zwaną dalej w Regulaminie „Filharmonią”).
3. Na potrzeby Regulaminu przez pojęcie „Filharmonia” rozumie się Filharmonię im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie z siedzibą przy ul. Małopolskiej 48, 70-515 Szczecin, NIP 851-031-19-73, REGON 000 280 488.
4. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o stronie internetowej Filharmonii, oznacza to stronę internetową, dostępną pod adresem filharmonia.szczecin.pl
5. Zakup produktów dostępnych w Sklepie Filharmonii oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
6. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Filharmonia w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet.
§2 Sprzedaż produktów
1. Filharmonia oferuje sprzedaż produktów online.
2. Sklep internetowy Filharmonii prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Filharmonii są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
4. Przy ich zakupie istnieje konieczność dokonania płatności w formie przelewu elektronicznego lub za pośrednictwem karty kredytowej.
5. Płatności za produkty zakupione online obsługuje firma Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 w Poznaniu, za pośrednictwem portalu przelewy24.pl.
6. Płatności z tytułu złożonego zamówienia dokonać należy w przeciągu 2 godzin od jego dokonania. W przypadku niedokonania opłaty w tym czasie, zamówienie zostanie anulowane.
7. Faktura może być wystawiona wyłącznie na osobę lub firmę, która zakupiła produkty online.
§ 3 Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Filharmonii są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
3. Po wpłynięciu środków na konto Filharmonii produkty zostaną wysłane bez zbędnej zwłoki przesyłką kurierską na adres wskazany w formularzu zamówienia.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który produkt ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Filharmonia skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Filharmonia ma prawo do anulowania zamówienia.
6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość mailową wysłaną na podany w procesie zakupu adres e-mail. Wiadomość będzie zwierała link do płatności.
7. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma wiadomość mailową z potwierdzeniem płatności.
8. Klient w procesie składania zamówienia może sam wygenerować sobie fakturę vat lub wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail.
§ 4 Koszty i termin wysyłki
1. Towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu zamówienia lub odbierany w siedzibie Filharmonii.
2. Wysyłki dokonywanie są jedynie na terenie Polski.
3. Wysyłki dokonywane są od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) do godziny 12:00.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki). Koszty te doliczane są w koszyku internetowym.
5. Klient przy składaniu zamówienia może wybrać następujące formy dostawy produktów:
1) dostawa kurier UPS
2) dostawa kurier InPost
3) dostawa do wskazanego paczkomatu InPost
4) odbiór produktów na miejscu, w siedzibie Filharmonii
5.1 Koszt transportu kurier UPS jest obliczany automatycznie na podstawie wagi kupowanego produktu/produktów.
Przedziały cenowe zależą od wagi produktu. Koszty dostawy kształtują się następująco:
• Dostawa paczki o wadze do 5,00 kg – 21,30 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 5,01 kg do 10,00 kg – 22,42 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 10,01 kg do 20,00 kg – 24,32 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 20,01 kg do 30,00 kg – 26,32 zł brutto
5.2 Koszt transportu kurier InPost jest obliczany automatycznie na podstawie wagi kupowanego produktu/produktów.
Przedziały cenowe zależą od wagi produktu. Koszty dostawy kształtują się następująco:
• Dostawa paczki o wadze do 5,00 kg – 14,47 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 5,01 kg do 10,00 kg – 14,46 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 10,01 kg do 15,00 kg – 16,33 zł brutto
• Dostawa paczki o wadze od 15,01 kg do 30,00 kg – 16,98 zł brutto
5.3 Koszt dostawy do paczkomatu InPost jest obliczany automatycznie na podstawie wagi kupowanego produktu/produktów.
Przedziały cenowe zależą od wagi produktu. Koszty dostawy kształtują się następująco:
• Gabaryt A o wadze do 5,00 kg – 11,05 zł brutto
• Gabaryt B o wadze od 5,01 kg do 10,00 kg – 12,39 zł brutto
• Gabaryt C o wadze od 10,01 kg do 15,00 kg – 19,98 zł brutto
Klient w procesie składania zamówienia wskazuje wybrany przez siebie paczkomat jako miejsce odbioru przesyłki.
5.4 Odbiór produktów w siedzibie Filharmonii jest bezpłatny, możliwy w godzinach otwarcia kas, tj.:
• wtorek-czwartek od godz. 13.00. do godz. 18.00
• piątek od godz. 13.00 do godz. 20.00
• oraz na godzinę przed biletowanym wydarzeniem, którego organizatorem jest Filharmonia
Przy odbiorze produktów w siedzibie Filharmonii klient własnoręcznym czytelnym podpisem poświadcza odbiór oraz wskazuje datę odbioru.
W przypadku odbioru produktów przez osobę inną niż wskazaną w złożonym zamówieniu dotyczącym zakupu produktów, wymagane jest posiadanie pisemnego upoważnienia do odbioru produktów, wystawione przez kupującego.
§ 5 Odstąpienie od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu zakupionych towarów.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Filharmonii oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Filharmonii, w stanie nieuszkodzonym.
5. Filharmonia może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionych produktów lub do czasu dostarczenia Filharmonii dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem są produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu (w szczególności nagrania dźwiękowe lub wizualne, programy komputerowe, wydawnictwa książkowe lub gry planszowe) jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 6 Procedura reklamacji
1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są lub nie zostały zrealizowane przez Filharmonię lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
2. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@filharmonia.szczecin.pl lub pisemnej na adres Filharmonii. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail Klienta oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Filharmonia zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Składając reklamację należy dostarczyć do Filharmonii reklamowany produkt.
5. Filharmonia rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Filharmonia naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail przypisany do Konta danego Klienta.
§ 7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Filharmonia.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
3. Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
§ 8 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy.
2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Filharmonią a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. 2016, poz. 1822 ze. zm.).
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Filharmonii.