Trwa nabór do międzynarodowego programu edukacyjno-artystycznego Music.Multimedia.Management. Dziś przedstawiamy pierwszego z naszych ekspertów – Kevina Kleinmanna, który uczestnikom projektu przekaże wiedzę z zakresu rozwoju publiczności.
Für die Anmeldung zum Newsletter ist die folgende Einwilligung und Erklärung erforderlich!
Music.Multimedia.Management. to dwuletni program MMM będzie rozwijał kompetencje specjalistów międzynarodowego sektora kultury.
Zaczynając od darmowych kursów on-line przewidzianych na maj-czerwiec 2021, wybrani kandydaci będą mieli możliwość udziału w 2-tygodniowych praktykach w siedzibach partnerów projektu, a następnie zakwalifikowania się na dwumiesięczny płatny staż w Polsce lub w Norwegii.
Każdy moduł programu składa się z serii webinariów i wykładów prowadzonych w języku angielskim przez szerokie grono ekspertów z całego świata. Lista modułów jest zróżnicowana i obejmuje: rozwój publiczności, edukację muzyczną, impresariat, zarządzanie zespołem, kuratorstwo sztuki, dźwięk (projektowanie i inżynieria) oraz światło i multimedia.
Audience Development
Wstępem do każdego z obszarów jest moduł poświęcony rozwojowi publiczności, tak by już na starcie uwrażliwić uczestników na preferencje zróżnicowanych grup odbiorców oraz znaczenie aktywnego włączania publiczności poprzez cały cykl programowania i wdrażania projektów w instytucjach kultury. Moduł ten ma na celu budowanie społeczności i jej tożsamości, zapewniając wspólną przestrzeń do wymiany opinii i doświadczeń oraz zmniejszania alienacji społecznej i jej konsekwencji.
Poznaj tutorów – Kevin Kleinmann
Kevin Kleinmann poświęcił całą swoją karierę pracy w międzynarodowym sektorze muzycznym. Zajmował kierownicze stanowiska takie jak: CBS Records/Sony (Vice President), Philips Classics (International Vice President), PolyGram Classique, France (Managing Director), Deutsche Grammophon (Interim President) and PolyGram/Universal Music International (Senior Vice President).
Jest odpowiedzialny za rozwój programu Music & Arts Management Uniwersytecie Paryskim, gdzie wykłada od 1997 roku. Jest także doradcą i konsultantem w zakresie marketingu oraz rozwoju dla wielu międzynarodowych firm, fundacji, artystów, orkiestr oraz instytucji.