Kolejny etap kampanii „Usłysz dobre dźwięki”

AKTUELLES | 05-09-2016
Filharmonia odsłania kolejne elementy układanki zachęcającej do kolekcjonowania dobrych dźwięków. Tajemnicze kolorowe billboardy, które można było zobaczyć w Szczecinie i okolicach to kolejny, po bezpłatnych badaniach słuchu, element kampanii społecznej „Usłysz dobre dźwięki”. Akcja zaczyna także życie w internecie – stworzyliśmy stronę, na której będą zamieszczane wszystkie informację . 
Przez dwa tygodnie w Szczecinie i miastach województwa można było zobaczyć komiksowe billboardy. Ich treść skoncentrowana była na trosce o słuch. „Jeżeli to są twoje słuchawki, to pewnie myślisz, że MP3 to muzyka”, „Co ty wiesz o decybelach” i „Słuchawki nie są do ucha, tylko do słuchania” to tylko niektóre hasła skierowane do mieszkańców. Miały one skłonić do refleksji jak i gdzie słuchamy muzyki. Przez kolejne dwa tygodnie zobaczymy dalszą część kampanii, tym razem zachęcającą do wizyty w Filharmonii.

Mottem tegorocznego sezonu artystycznego Filharmonii jest hasło „Kolekcjonujemy Dobre Dźwięki”. Pragniemy przypomnieć miłośnikom muzyki czym jest dobry dźwięk i spróbować przywrócić jego wartość. Zadaliśmy sobie pytanie: Jak słuchać, żeby usłyszeć? Poszukując odpowiedzi doszliśmy do wniosku, że najlepiej na żywo. Zapraszamy wszystkich do naszych sal koncertowych. Tam, w miłej atmosferze spotkacie się Państwo z akustyką na najwyższym poziomie - mówi Dorota Serwa, Dyrektor Filharmonii w Szczecinie.

Filharmonia bardzo mocno zaangażowała się w akcje ochrony słuchu – najważniejszego z perspektywy muzyki zmysłu. Badania partnera akcji, Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu wskazują, że skala problemu jest duża i wzrasta wraz z wiekiem. Uszkodzenia słuchu dzieci w wieku szkolnym sięgają 20%. Wśród osób starszych przekraczają 50 %, natomiast u osób powyżej 70 roku życia dotykają aż 75% populacji.

Po raz kolejny chcemy zwrócić uwagę na problemy związane ze słuchem. Dane ze Światowej Organizacji Zdrowia potwierdzają, że Polacy coraz gorzej słyszą. Dbamy już o kondycję fizyczną, o rozwój osobisty, pora zadbać o słuch. – mówi dyrektor Serwa. Zwracajmy uwagę na szczegóły: głośność, nośnik, słuchawki, wnętrza. To wszystko składa się na ostateczny odbiór muzyki. A ta powinna być dla nas przyjemnością – dodaje.

Akcja „Usłysz dobre dźwięki” bardzo szybko rośnie, dlatego uruchomiliśmy specjalną stronę internetową. Jest to kompendium wiedzy o całej kampanii. Znajdą tam Państwo informacje o działaniach, zdjęcia i porady jak zadbać o słuch. Stronę można znaleźć pod adresem uslysz.filharmonia.szczecin.pl/
 
VIDEOS UND FOTOS
Juli 2019
August 2019
01AUGDo, 17:00
19AUGMo, 13:00
19AUGMo, 15:00
20AUGDi, 13:00
20AUGDi, 15:00
21AUGMi, 13:00
21AUGMi, 15:00
22AUGDo, 13:00
22AUGDo, 15:00
23AUGFr, 13:00
23AUGFr, 15:00
28AUGMi, 13:00
28AUGMi, 15:00
29AUGDo, 13:00
29AUGDo, 15:00
30AUGFr, 13:00
30AUGFr, 15:00
30AUGFr, 19:00
International Lutosławski Youth Orchestra - ILYO 2019International Lutosławski Youth Orchestra | FINAŁSinfonisches Konzert
«
2019
»
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
REPERTUAR
COOKIESUm Ihnen die Nutzung der Webseite filharmonia.szczecin.pl zu erleichtern sowie zu Statistikzwecken werden Cookies verwendet. Wenn Sie diese Art von Dateien nicht blockieren, stimmen Sie der Verwendung und Speicherung auf Ihrem Gerät zu. Über die Einstellungen Ihres Browsers kann die Verwendung von Cookies gesteuert werden.
Datenschutzerklärung | Datenschutzbedingungen | ICH STIMME ZU